Vanliga frågor om våra evenemang
Evenemanget som jag ska gå på har blivit inställt eller framflyttat.
Om evenemanget du har köpt biljetter till har blivit inställt eller framflyttat så kommer du få information om eventuell återbetalning eller nytt datum från oss som arrangör. Kontakta oss på kontakt@ulkerodsgard.se med vilken föreställning och datum som det gäller.
Jag är smittad av coronaviruset Covid-19 och/eller satt i karantän på grund av detta och kan inte gå på evenemanget. Vad ska jag göra med mina biljetter?
Kontakta oss på kontakt@ulkerodsgard.se så kan vi hjälpa dig at få svar på din fråga.
Jag är orolig för smittorisken av coronaviruset Covid-19 och vill därför inte gå på evenemanget. Kan jag få en återbetalning för mina köpta biljetter?
Om evenemanget inte är inställt pga. smittrisken och fortfarande är planerat att genomföras så kan vi tyvärr inte återbetala dina biljetter.
På grund av restriktioner från myndigheter så kan jag inte ta mig till platsen där evenemanget äger rum. Kan jag få en återbetalning för mina köpta biljetter?
Vid frågor eller funderingar är du varmt välkommen att kontakta oss, via mail kontakt@ulkerodsgard.se
Med vänlig hälsning
Familjen Lyrdal med personal